Yenimahalle Belediyesi Vatandaşların Taleplerini Kayıt Altına Almaya Devam Ediyor
Yenimahalle Belediyesi, 2013 yılında kurduğu “Fethi Belediye Başkanı Yenimahalle’yi Dinliyor” ekibiyle vatandaşların taleplerini elektronik ortamda kayıt altına almaya devam ediyor.
Yenimahalle’de vatandaşların şikâyetlerini elektronik ortamda kayıt altına alarak kısa sürede çözüm üretmeyi hedefleyen “Fethi Belediye Başkanı Yenimahalle’yi Dinliyor” grubu, ilçenin sorunlarının çözümü için vatandaşların ilgili birim müdürlükleri ile iletişime geçerek yönetime katılımını sağlıyor. Kısa sürede vatandaşlar.
Sahada çalışan 60 kişilik ekiple Belediye Nergis Salonu’nda kahvaltıda bir araya gelen Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, yapılan çalışmalar ve vatandaşların talepleri hakkında detaylı bilgi aldı. Şeffaf ve sosyal belediyeciliğin gereklerini yerine getirmek için ilçe sakinleriyle doğrudan temasın önemine dikkat çeken Önder Yaşar, projeyle ilgili şunları söyledi:
“Gerçekleştirdiğimiz projeyle saha ekibimiz her kapıyı çalarak vatandaşların dert ve taleplerini belediyeden elektronik ortama aktarıyor. Pandemi döneminde yüz yüze görüşmeler kısıtlandığı için grubumuz telefonla görüşmeye devam etti. İlçemizdeki hanelere ulaşarak tüm Yenimahalle’nin istek ve şikayetlerini kayıt altına alıyoruz.Vatandaşların talepleri kayıt altına alınarak anında merkeze iletiliyor ve burada çalışan arkadaşlarımız ilgili müdürlüklerle görüşerek sorunun sağlıklı bir şekilde çözülmesini sağlıyor. Kısa sürede. Amacımız Yenimahalle’yi birlikte yönetmek ve bu sayede vatandaş odaklı hizmetler üretmek. 15 yıldır hiçbir vatandaşımızın sorununa duyarsız kalmadık, yetkimiz dahilindeki konulara çözüm ürettik. Yenimahalle’de Barış” Barış ve huzurun devamı için hep birlikte çalışmaya devam edeceğiz. Bu dönemde kar kış fark etmeksizin Yenimahalle’yi kapı kapı gezerek ilçenin kalkınmasına katkıda bulunan meslektaşlarıma teşekkür ediyorum.”
Saha grubu 13 yılda 4’üncü kez her haneyi ziyaret ederek belediye hizmetlerinin vatandaşlara ulaştırılmasına katkıda bulundu.